Hi , Welcome To My Rocking Worls | GO BACK TO DASHBOARD | +FOLLOW
//Nathan Sykes
Orang Kuat :D
Isnin, 4 Jun 2012 | 7:02 PG | 0 comments
Okay , Assalamualaikum ! , hari ni mood nak cerita pasal OKS , OKS tu bukan Ong Kim Swee . tapi , Orang Kuat Syasya . kira orang kuat dalam hidup aku lah . okay , mereka lah yang selalu berada di sisi aku , teman aku , faham aku , sayang diorang , mereka lah kaunselor aku . sayang mereka ketat ketat , tak nak lepaskan korang .  Kalau satu hari kita terpisah , jangan lupa aku , aku lah yg selalu menyanyi tu , suka jerit tu . Aku happy dengan korang , Terima kasih . Korang lah Hati aku , Jiwa raga aku , tanpa korang , siapalah aku . Ini lah mereka . :D


Okay , Ini Hanis Athirah , banyak nak cerita pasal dia . Dia ni teman sehidup semati aku kat MRSM . Dia cantik, pandai, gila , kadang kadang mintak penampo pun ada . HAHAH . gurau je nis,
Dia ni selalu ada kat mana aku nak dia ada , ketawa dengan dia memang best , aku rasa dia paham aku
Dia lah yang paling aku sayang . Dia dah berpunya , budak bontot tonggek lagi . HAHAH 



Kedua, Ini Siti Nur Ezlina bt Mohamad Shariff , aku panggil dia Ezlina Shariff , kadang kadang Ez. hahha . budak ni sangat comel , pandai , cantik . Okay dia merupakan kakak dalam hidup aku kat MRSM .
Aku respecct dia macam aku respect senior yg lain . Aku sayang dia . dia dah berpunyaa :D



Okay yang comel ni , nama dia Hidayahtul Husna Normat . kami panggil dia Una , dia comel sangat , kadang kadang tergugat reputasi aku sebagai budak comel ni . HAHAH . dia pandai 
dia ada kerajaan . hahah . okay dia dah berpunyaa :)


Ini Makcik Zafirah , kay gurau . ini Nur Zafirah Azmy . dia sangat baik tapi annoying . Dia ni MADU aku . aku sayang dia . dia assitant aku . assistant dalam memahami perasaan . 
Dia ni pandai sangat . sayang dia . dia dah berpunyaa . punya dia tu aku punya jugaa :D 

Yang comel gila ni . The only one deskmate . deskmate sehidup semati . Nama dia Nurul Iman . dia ni comel , pandai edit gambar , dan seorang yang penyabar . dia mengharungi hidup dia dengan sabar dan tabah . 
aku suka cara dia , dia ni , apa yg dia pakai , semua kena dengan dia . I love you Iman , till I die . InsyaAllah <3


Okay seterusnya . budak ini antara idola aku kat sekolah . dahlah cantik , pandai pulak tu . ohh , btw suara dia sedap . otak dia pun gila macam aku . obses dengan The Wanted . Allah , hanya Allah je tahu betapa sayang nya aku dekat budak ni . okay btw , Nama dia Nadhirah Afrina Batrisyia bt. Zulkifli . okay nama dia memang panjang . orang panggil dia Nadhi for short. Dia teman yg sangat baik , dan annoying -..-"

Okay itu lah Orang kuat aku . Aku sayang mereka . I love them until Jannah . InsyaAllah :)


"Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born."-Anais Nin

Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Navigation


About The Owner
Linkies
Back To The Story

Merepek

Terima kasih sebab buat aku macam ni . Kau pulak , terima kasih sebab sudi layan aku , macam kau suka aku , evenpun tidak . TERIMA KASIH . Selamat berpuasa :D

Him,Nath ♥


Aww . ! He is too cute . Can I marry him ? Dear Nathan Sykes , please accept me as your wife . I promise , I'll take care of you forever . I love you until I die . I promise :'). InsyaAllah

Nathan Sykes


Could you be my Superman ? Can you ? Please, be mine ?

Tagboard




Find


Facebook: Sini
Twitter: Sini
Tumblr: Sini