Hi , Welcome To My Rocking Worls | GO BACK TO DASHBOARD | +FOLLOW
//Nathan Sykes
Nur Aliff b. Jantan
Isnin, 4 Jun 2012 | 9:02 PG | 0 comments
Okay , Assalamualaikum . anda nampak nama kat atas tu ? Okay tu bukan boyfriend aku . tapi dia Sahabat aku . Harini aku nak cerita full tentang dia . okay , aku kenal dia masa aku darjah 4 . masa aku kenal tu , aku hanya tahu nama dia Alep , and aku tak tahu pun nama bapak dia Jantan . then one day tu cikgu sebut full nama dia , baru lah aku tahu , *sorry lep , aku gelak gila gila masa tu . * okay dulu aku sangat membenci alep ni .sebab dia sangat bajet dalam kelas . Sampai lah satu hari ni . aku work hard gila gila sebab cikgu cakap kalau dapat no 1-8 dapat duduk depan , aku memang berie nak duduk depan . Last last aku dapat no 8 . tepat tepat tu . HAHAH . pikirkan dapat duduk sebelah Raja . rupanya duduk sebelah alep . Okay  agak berat hati duduk sebelah alep tu . bising nya alep ni . tapi bila dah duduk dgn dia , baru aku tahu dia ni baik . Hahah , seminggu je aku jadi deskmate kau lep , lepas tu kena tukar tempat . sedih gila . Lepas tu aku pindah , aku dan kau lost contact . selapas beberapa tahun kau membesar . aku terjumpa facebook kau , aku pun add lahh . pastu kau approve , dapat tahu pulak kau sama maktab dengan bestiee aku , Mieza . tgk fb kau muka kau mmg tak brubah sikit punn .


ni muka kau masa kecik . Err. no komen --"


Sampai lah kau besar . Hensem lah sikit . jangan kembang pulak .

Okay , lepas tu kau pun cerita lah masalh kau dekat aku , masa kau kat MRSM Pontian tu . Lagi satu , Alep , aku nak ucapkan tahniah kat kau sebab dapat result yang bagus tu . Kau memang pandai . Tahniah .

K , bye , Assalamualaikum .



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Navigation


About The Owner
Linkies
Back To The Story

Merepek

Terima kasih sebab buat aku macam ni . Kau pulak , terima kasih sebab sudi layan aku , macam kau suka aku , evenpun tidak . TERIMA KASIH . Selamat berpuasa :D

Him,Nath ♥


Aww . ! He is too cute . Can I marry him ? Dear Nathan Sykes , please accept me as your wife . I promise , I'll take care of you forever . I love you until I die . I promise :'). InsyaAllah

Nathan Sykes


Could you be my Superman ? Can you ? Please, be mine ?

Tagboard




Find


Facebook: Sini
Twitter: Sini
Tumblr: Sini